• El CER lluita contra el càncer

    El CER lluita contra el càncer

    Un cop més el CER mostrarà el seu costat solidari i aquest cop serà a la lluita contra el càncer. Avui s’ha celebrat la primera reunió per a l’organització de la Marató de la Lluita contra el Càncer per dos motius.

    El primer dur a terme una Matrícula Solidària com en anys anteriors en favor de l’associació, i el segon el punt de referència per a la venda de samarretes de la marató.

    Donada la presència d’Antonio Morales, coordinador del CER i president de la Fundació Esportiva Grama, s’ha acordat en breu fer una nova reunió amb la FE Grama perquè aquesta sigui un punt de trobada per a tots aquells que vulguin participar i adquirir la indumentària de la tradicional Marató contra el Càncer a les oficines de l’Estadi de la Grama en horari de 17:30 a 21 a partir de mitjans de setembre.

    Foto d’esquerra a dreta: Antonio Morales (coordinador CER i president Fundació Esportiva Grama), Pedro Romero, Maria Palma (presidenta AECC Catalunya), Encarni Santiago (gerent CER), Loli Olivares, Jaume Cardá y Javier Rojas (director esportiu CER).

    Una vez más el CER mostrará su lado solidario y esta vez será en la lucha contra el cáncer. Hoy se ha celebrado la primera reunión para la organización de la Maratón de la Lucha contra el Cáncer por dos motivos.

    El primero llevar a cabo una Matrícula Solidaria como en años anteriores en favor de la asociación, y el segundo el punto de referencia para la venta de camisetas de la maratón.

    Dada la presencia de Antonio Morales, coordinador del CER y presidente de la Fundació Esportiva Grama, se ha acordado en breve realizar una nueva reunión con la FE Grama para que esta sea un punto de trobada para todos aquellos que deseen participar y adquirir la indumentaria de la tradicional Maratón contra el Cáncer en las oficinas del Estadio de la Grama en horario de 17:30 a 21 a partir de mediados de septiembre.

Leave a reply

Cancel reply