• REAPERTURA CER EL 23 DE NOVIEMBRE

    Estimados abonad@s,

    Según el comunicado oficial sobre el Plan de apertura progresiva, el CER vuelve a abrir sus instalaciones a partir del lunes 23 de noviembre con un aforo limitado al 30% durante esta primera fase.

    Se abrirán todas las piscinas, jacuzzis, sala de fitness y actividades dirigidas con un nuevo horario de actividades. En cuanto al horario de la instalación, será el mismo que  ya se había implantado con el toque de queda.

    Como el aforo está limitado en las actividades dirigidas, utilizaremos la cita previa a través del control de acceso con pulsera, que nos permite un control de la afluencia a las clases con total orden y seguridad. Se habilitarán vestuarios solo para los abonados que utilicen la zona de aguas.

    Queremos agradecer de forma muy especial el soporte y la comprensión de nuestros abonad@s. Es cierto que estamos viviendo momentos muy complicados, pero el soporte de todos vosotr@s nos hace más fuertes cada día.

    Estos días de cierre no hemos dejado de trabajar para que pudieseis disfrutar de vuestro centro con el máximo de seguridad, cumpliendo escrupulosamente totas las medidas de higiene y los protocolos de seguridad. No tenemos constancia de ningún contagio dentro del centro y eso es fruto de vuestra colaboración y el respeto por las normas que el centro aplica rigurosamente.

    ¡Nos vemos el lunes


    Estimats abon@ts,

    Segons el comunicat oficial sobre el Pla d’obertura progressiva, el CER torna a obrir les seves instal·lacions a partir del dilluns 23 de novembre amb un aforament limitat al 30% durant aquesta primera fase.

    S’obriran totes les piscines, jacuzzis, sala de fitness i activitats dirigides amb un nou horari d’activitats. En quant a l’horari de la instal·lació, serà el mateix que  ja s’havia implantat amb el toc de queda.

    Com l’aforament està limitat en les activitats dirigides, utilitzarem la cita prèvia a través del control d’accés amb polsereta, que ens permet un control de l’afluència a les clases amb total ordre i seguretat. S’habilitaran vestuaris sol per als abonats que utilitzin la zona d’aigües.

    Volem agrair de forma molt especial el suport i la comprensió dels nostres abon@ts. És cert que estem vivint moments molt complicats, però el suport de tots vosaltr@s ens fa més forts cada dia.

    Aquests dies de tancament no hem deixat de treballar perquè poguéssiu gaudir del vostre centre amb el màxim de seguretat, complint escrupolosament totes les mesures d’higiene i els protocols de seguretat. No tenim constància de cap contagi dins del centre i això és fruit de la vostra col·laboració i el respecte per les normes que el centre aplica rigorosament.

    ¡Ens veiem el dilluns!

     

Leave a reply

Cancel reply